onsdag 3. august 2011

Tirsdagspadling 2 August

 

 

IMGP3243

 

I dag var det 17 stk som møtte opp til padling. Endelig var det sol og temperaturer over 20 grader. Jeg hadde med meg begge jentene i dag, og Lars Ole var så grei att vi fikk låne to båter av ham. Vi padlet ut til brosundet i samlet flokk.

IMGP3244

Det var mange båter langs kaiene i dag, og vi fikk ganske mye oppmerksomhet. Tror de som var på båtene koste seg like mye i sola som oss!

IMGP3251

 

IMGP3250

Nå delte gjengen seg i tre. Noen padlet tilbake samme vei som vi kom. En gjeng padlet rundt Steinvågen, og den siste gjengen padlet rundt Hessa. De som padlet rundt Hessa fikk surfe litt på bølger fra ett stort lasteskip som kom forbi. Noen fikk lange surfer på 40-50 m…det var en fornøyd gjeng som kom tilbake fra tur.

IMGP3254

IMGP3256

IMGP3262

IMGP3263

Jentene mine hadde lyst å bade…fjære sjø og solskinn innbød til bading i Karusern. Litt varmere temperatur enn i sjøen var det. Vi bar opp den minste kajakken så øvde de seg litt på Cowboyredning, velt og på å Kysse bauen. De holdt vel på en times tid, så var det på tide å padle tilbake til naustet. Gjengen som padlet rundt Hessa kom akkurat, så padlet vi sammens med dem tilbake.

IMGP3241

Jason avsluttet turen med litt balansekunster og rulletrening!

Tusen takk for turen alle sammen!

~Susan

2 kommentarer:

  1. Herlig tur ser jeg:) må snart komme å padle meg med en ettermiddag:))

    SvarSlett
  2. Ja det må vi få til!!! :)))

    SvarSlett