torsdag 12. mai 2011

Tur til Langevågsholmane

I dag var været passe grått, med skyene langt ned i fjella. Fant ut att jeg skulle ta turen til Langevågsholmene denne gangen. Turen ble på 20 km. Og tok 4 timer inkl pause. Det var motvind hele veien utover, og heldigvis litt medvind tilbake. (Kartlink kommer)

Padlet grønnlandsåren for første gang i år, og det gikk strålende. Det var mye lettere å padle mot vinden med den i sammenligning med Shunaen.

Koste meg med en lang pause på Storholmen. Det trengte jeg etter å ha padlet i motvind i 11 km.

Kjekt å snirkle seg gjennom smale passasjer

 Fint å øve seg på styretak innimellom her.




Geitene har kommet ut på holmen. Har du noe mat til oss??


Søteste killingene



Sukkertoppen til høyre, Sulafjellet/ eltrane til venstre. Lavt skydekke i dag.


Padlet litt utover for å teste meg litt i bølgene. Ble ikke sjøsyk av dette iallefall..hihi


Måtte jo teste selvutløseren på kameraet. Pause på Storholmen.
Begynner å like å ta en liten pause på turene mine, der jeg får i meg litt mat og strekker litt på beina. Godt å nyte stillheten og roen på slike aleneturer.


Ha en vidunderlig dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar