mandag 2. mai 2011

Da ble det padleblogg på meg også

I år var jeg sent ute med å starte sesongen. Nå må jeg trene opp formen litt før jeg starter med fellespadlingene til Turpadlelaget i Ålesund.

Første padleturen i år var sammen med Lene, onsdag 27 april. Det ble en tur rundt Tørla, på 10 km. Akkurat passe tur for en utrent kropp. :-) Været var aldeles strålende, og det var utrolig deilig å komme seg på vannet igjen!

I går ble det tid for nok en tur. Sygni kom innover, og vi padlet en tur fra Bjørkavågen, inn i Vegsundet og tilbake igjen. Denne turen ble også akkurat 10 km. Greit å begynne litt forsiktig nå i starten, så kroppen får venne seg til bevegelsene igjen. Når vi kom tilbake til Bjørkavågen ble det også tid til litt teknikk trening og kajakkbytte. Teknikken var litt rusten etter vinteren, så det skal vi øve mye på.

Her er noen bilder fra turen. Ikke så veldig god kvalitet på dem, siden de er tatt med mobil igjennom pose.


Sygni


Det var visst ingen som så de store, gule skiltene merket med Sakte Fart! Fikk meg noen artige surfer på bølgene fra denne båten!


Det ble strandhogg for aller første gang i min turpadlelagkarriere på denne turen..hihi Frukt og vannpause på land i det strålende været. Sygni på vei inn.



Akkurat passe stor plass til to kajakker!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny blogg! :o) Satser på mange padlegleder utover sommeren. Krysser fingre for skadefri sesong!

    SvarSlett
  2. Så flott at du har startet padleblogg! Nå kan jeg endelig få lese om, og se bilder fra turene dine. :) Kjempegøy! :)

    SvarSlett