onsdag 22. juni 2011

Leke seg med bilder

 

Jeg elsker å ta bilder, spesielt på padleturene mine. Det er så mange flotte motiv på havet. I går var det tid for tirsdagspadling igjen, og siden formen min ikke er helt på topp for tiden, så valgte jeg å stå over denne gangen. Søndagsturen rundt Vigra får holde for meg noen dager. Tok med meg speilrefleksen utover og hadde en liten fotoshoot med gjengen før dem dro avgårde.

Har i det siste lagt alle bildene mine i SkyDrive. Syns det har vært så flott lysbildefremvisning der, liker att man kan se bildene i helskjerm modus. Da får man virkelig ett godt inntrykk av hvor flott vi har det på havet! Men nå har de endret denne, slik att bildene ikke blir så store, og man må klikke seg videre på hvert bilde. Så nå må jeg se om jeg finner på noe annet lurt.

Har lekt meg litt i Live Movie Maker, og det er ganske morro. Men bildene blir litt kornete syns jeg. Må nok forske videre på dette, til jeg finner en løsning jeg er fornøyd med.

Har mekket sammen to filmer fra i går. Ikke helt fornøyd, men jeg lærer stadig!

Jason ruller

Her glemte jeg å legge animasjon på ett bilde Smilefjes som blunker

Tirsdagspadling

 

Her er det litt forskjellig jeg kunne endret på…feks lenger visningstid på noen av bildene, og fjernet animasjonen på ett par av dem. Man lærer stadig noe nytt.

Minuset med filmer er att de tar lang tid å laste opp til You Tube.

Tips mottaes med takk!!! Her har jeg mye å lære!! Smilefjes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar